יום רביעי, 28 בפברואר 2018

דשא סינטטי גראס

שלוש סיבות לעבור לדשא סינטטי
ריכזנו עבורכם שלוש סיבות מובילות מדוע הגיעה העת לזנוח את המדשאה הרגילה ולעבור במקומה לדשא סינטטי. ראשית כל, מעבר לדשא סינטטי גראס יאפשר לכם להקדיש פחות זמן לטיפוח וגינון החצר. שנית, דשא סינטטי מושפע פחות מנזקי מזג האוויר ולפיכך מצליח לשמור על חזות ירוקה ורעננה במשך כל חודשי השנה. לבסוף, התקנת דשא סינטטי גראס מאפשרת לחסוך בהוצאות על טיפוח, גינון והשקיה וכך למזער בצורה ניכרת את חשבון ההוצאות החודשי. לאור כל זאת ועוד יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין דשא סינטטי, ופונים לחפש אחר הדגם במראה ובמרקם הנעימים להם ביותר.

לכל צורך וייעוד – דשא סינטטי גראס


·         ניתן להתקנה בכל מרחב – בשונה ממדשאה רגילה, דשא סינטטי ניתן להתקנה בכל מרחב שהוא. תוכל לשלב אותו בחצר פרטית או בגינה משותפת של בניית מגורים, להתקין אותו על גבי מרפסת בקומה גבוהה או אפילו לשלבו בתוך חלל סגור.

·         מתאים לאירוח משפחה וחברים – המצע הירקרק של הדשא הסינטטי מתאים במיוחד לאירוח של קרובי משפחה וחברים. כיף ונעים לציין ארוחות משפחתיות, ימי הולדת וחגים במרחב המשדר כולו חיים וצמיחה.
·         מושלם עבור משחקי ילדים – במשפחות בהן גדלים או מתארחים ילדים קטנים, מרחבי דשא סינטטי מושלמים בעבור משחקי כדור, ריצה והשתובבות.

בוחרים דגם הן לפי מראה והן לפי מגע


במעמד הבחירה של דגם הדשא הסינטטי המועדף עליכם מומלץ לשים לב הן למראה שלו והן למרקם ולמגע שלו. מראה הדשא חשוב במיוחד בעבור מי שהמדשאה צפויה למלא עבורו צורך דקורטיבי, דוגמת חצר פרטית או מרפסת נוי בדירת יוקרה. בהקשר זה מומלץ להקדיש מחשבה לבחירת גוון הירוק המדויק שמוצא חן בעיניכם, ולא להסס לשלב בין מספר גוונים שונים לחיקוי המראה האמיתי. לצד זאת, יש לבחון את המגע והמרקם של מרבד הדשא הסינטטי בו בחרתם – וכך להבטיח כי מדובר בדגם נעים להליכה או למנוחה. אינכם רוצים להשקיע כסף ברכישת דשא סינטטי גראס שבסופו של יום לא יהיה מזמין ונוח למגע. אל תהססו לבקש מספר דוגמאות של מרבדים שונים לבחינה – עד שתבררו מתוכם את המרבד המושלם.

המאמר "דשא סינטטי גראס" פורסם לראשונה באתר מדיום הולי אינטרנשיונל

via medium.com/@hollinternational February 19,2018 

https://medium.com/@hollinternational/%D7%93%D7%A9%D7%90-%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%A8%D7%90%D7%A1-7c2e5b2099b 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה