יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

ממה נובעים ההבדלים בין סוגי גדרות במבוק שונים?

בעלי גינה ומרפסות שמש יעידו כי הם חייבים לגדר את הפינות בדרך כלשהי, אשר תניב יופי ותמזער את התצפית הפסולה של אחרים בחלקה הפרטית שלהם. גדרות במבוק הם פתרון טוב לאלו מאתנו שמעוניינים לגדר גינה או מרפסת בדרך יעילה, מהירה ואיכותית. גדרות העשויות במבוק מהוות את השינוי שחל באופציות הגידור אשר נחוצות לכל בעלי גינה או מרפסת. ישנם סוגים שונים של גדרות מסוג זה אשר נבדלים זה מזה במספר אופנים. העובי והצורה משחקים תפקיד חשוב בבחירת הגדר שלנו דבר אשר ישפיע על עמידותה לאורך זמן.

עובי הגדר בהחלט משמעותי

במבוק מטבעו הוא קנה הדומה לענף ארוך ומאפשר ליצור נפלאות כאשר מחברים אותו עם עוד מספר כמותו באמצעות חוט ברזל. חוט הברזל עובר בין כל חלקי הבמבוק כך שנוצר גדר אשר מתאימה לנו למגוון שימושים עיקרים. בשוק קיים מגוון שלם של גדרות במבוק שונים, אשר מציעים לנו איכות לצד יופי ומגיעים במגוון גדלים שונים  החל מדק ועד לעבה ביותר.



אין צורך להתפשר

בעבר הלא רחוק במבוק היה מוכר לנו בזכות גודלו האחיד. כיום אנו יכולים למצוא אותו במגוון גדלים אשר יתאימו לנו לגדרות במבוק ולשימושים נוספים. ניתן למצוא את הבמבוק המושחל המאופיין בעוביים שונים שמשמש אותנו ליצירת גדר וגם ליפות כל עיצוב שלנו. במבוק דק אשר מגיע בעובי של 8-10 מ"מ בלבד, במבוק העשוי קנה צהוב מתאים לנו לגידור מבנים כמו מלונות ומסעדות בעיקר בשל יופיו הנדיר, גדר ערבה  אשר מתאימה לקירוי שטחים גדולים עם תוחלת חיים גבוהה של 4-5 שנים לפחות וישנו את הקנה הפשוט שיש צורך במספר שכבות על מנת לקרות עמו גינות וקירות.

מוזמנים להשקיע ביופי

אנו נוהגים לצבוע את הקירות על מנת ליפות אותם ובימנו נשתמש בצבעים מיוחדים על מנת להגיע לתוצאה רצויה. כמו כן, היופי משחק תפקיד גם שאנחנו מעוניינים לגדר קיר או שטח חקלאי וכאן נכנסים גדרות הבמבוק שהשתכללו והתפתחו רבות במשך השנים. ההבדלים בעובי ובצבע הם העיקריים ועליהם יש להסתמך שמגיעים לבחור במבוק למטרת גידור.
בברכה,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה